f-home-hiltjeh.jpgWinkel Hiltje H in Edam


ALGEMENE VOORWAARDEN

De Algemene Voorwaarden zijn hieronder vermeld.
Tevens zijn de Algemene Voorwaarden beschikbaar als PDF BESTAND >


1. ALGEMENE VOORWAARDEN

Dit zijn de Algemene Voorwaarden (“AV”) van Hiltje H., onderdeel van Hiltje Huisink Patronenservice, gevestigd: Damplein 6 b, 1135 BK, Edam, Nederland, E-mail: info@hiltjeh.nl, Telefoon: +31(0)299 769052, Geregistreerd bij de Kamer van Koophandel Alkmaar onder nr. 37101035. BTW-nummer: 1916.71.149B02.
Deze AV zijn van toepassing op alle koop- en verkoopovereenkomsten die zijn aangegaan door Hiltje H. en haar klanten via de webshop www.hiltjeh.nl . Door op ‘Accept’ (Accepteren) te klikken stemt u in met de inhoud van deze Algemene Voorwaarden en de toepasbaarheid hiervan op de overeenkomst die u aangaat met Hiltje H. Er kan geen account gecreëerd worden zonder in te stemmen met deze voorwaarden. 

2.AANKOPEN 

2.1 Het aankoopproces 
Je kunt een bestelling plaatsen op de Website door op de productpagina’s van alle gewenste artikelen op de knop ‘Bestel artikel’ te klikken, waardoor het gewenste artikel in uw Winkelwagen komt. Je kunt vervolgens je Winkelwagen nakijken en eventuele wijzigingen aanbrengen. Kleuren van het originele product kunnen iets afwijken van de kleuren op het scherm. Je kunt maximaal 1 kortingscode of waardeboncode per order toevoegen. Als de Winkelwagen eenmaal naar wens is, klik je op de knop ‘Afrekenen’. Na het invullen van het bestelformulier, inclusief betalingsinformatie wordt je doorgeleid naar een beveiligde omgeving waar je de betaling kunt verrichten. Hierna is je bestelling voltooid. 

2.2 De koop- en verkoopovereenkomst 
Bij het verwerken van je bestelling stuurt Hiltje H. je een e-mail waarin de ontvangst van de bestelling wordt bevestigd. De koop- en verkoopovereenkomst gaat in vanaf het moment van verzenden van de betreffende e-mail. De betreffende overeenkomst wordt daarom beschouwd als afgesloten in Nederland. 

2.3 Weigering transactie 
Hiltje H.  behoudt zich echter het recht voor het verwerken van een transactie te weigeren om wat voor redenen dan ook en/of te allen tijde naar eigen goeddunken te weigeren iemand diensten te verlenen. 

2.4 Levering 
De Website levert uitsluitend aan klanten met een adres in de Europese Unie. Bestellingen van buiten dit gebied worden niet geaccepteerd. 

3. PRIJZEN EN INFORMATIE OP DE WEBSITE 

3.1 Vermelde prijzen 
De prijzen die worden vermeld op de Website zijn in EURO`s en inclusief BTW, maar zijn exclusief verzendkosten. De totale prijs die wordt vermeld op de bestellijst en op het elektronische bestelformulier is inclusief de verzendkosten. Alle invoerrechten en/of lokale omzetbelasting zijn/is voor rekening van de klant. Deze zijn niet inbegrepen bij de prijs. Hiltje H. behoudt zich het recht voor de prijzen op elk moment te wijzigen. 

3.2 Prijsveranderingen na reeds afgesloten koop- en verkoopovereenkomst 
Veranderingen in prijzen zijn niet meer van invloed op het verschuldigde bedrag bij een reeds afgesloten koop- en verkoopovereenkomst die is bevestigd door Hiltje H. door middel van een e-mail. 

3.3 Informatie met betrekking tot prijzen, specificaties, etc. 
Hoewel alle informatie met betrekking tot prijzen, specificaties, etc. met de grootste zorg op de website is geplaatst, kan Hiltje H. de nauwkeurigheid ervan niet garanderen. 

3.4 Geen leveringsplicht bij onjuiste informatie 
Hiltje H. is niet verplicht bestellingen te leveren die zijn geplaatst op basis van onjuiste informatie op de website. 

3.5 Informatie op externe website 
Bepaalde links op de website geven toegang tot sites en informatiebronnen die worden geëxploiteerd en onderhouden door derden. Hiltje H. heeft geen controle over deze sites en is niet aansprakelijk voor de inhoud ervan. 

4. BETALING 

Betaling kan worden uitgevoerd door middel van een creditcard of alternatieve betaalwijzen die worden vermeld op het elektronische bestelformulier. Door gebruik te maken van een bepaald(e) creditcard(nummer) bevestig je dat de gebruikte creditcard de jouwe is. Het verschuldigde bedrag wordt afgeschreven van je rekening wanneer je bestelling is geaccepteerd door Hiltje H.. Alle creditcardhouders zijn onderhevig aan validatiechecks en toestemming van de verstrekker van de kaart. Als de verstrekker van jouw betalingskaart weigert om betaling aan Hiltje H. goed te keuren zullen we de levering uitstellen en contact met je opnemen. In dat geval is Hiltje H. niet aansprakelijk voor vertraging of niet-levering. Creditcardinformatie wordt verwerkt door middel van een SSL(secured socket layer)-verbinding. Hiltje H. is niet aansprakelijk voor misbruik van deze gegevens door derden. 

5. LEVERING 

5.1 Levertermijn 
Hiltje H. doet haar uiterste best alle aankopen te leveren binnen de periode die wordt aangegeven op de website.Hiltje H. is hierbij echter afhankelijk van haar leveranciers. Als gevolg daarvan zijn alle op de Website vermelde tijden slechts een indicatie. Hiltje H. is op geen enkele manier aansprakelijk als levering op een later tijdstip plaatsvindt. 

5.2 Aflevering van uw bestelling 
Je pakket wordt in Nederland geleverd door Post NL. Bestellingen die je op maandag tot en met donderdag voor 16.00 uur hebt geplaatst, wordt binnen drie dagen door Post NL aangeboden. Plaats je de bestelling in het weekend dan wordt de order maandag verwerkt en op dinsdag geleverd. Je krijgt van Post NL een E-mail met track & Trace nummer. Je kunt zelf het pakket volgen. Wanneer je niet thuis bent ontvang je van Post NL een “Niet-thuis- code”. Met deze code kun je dezelfde dag voor 22.00 uur zelf je voorkeur voor een tweede poging aangeven. Maak je geen keuze dan komt de pakketbezorger de volgende dag nogmaal langs (met uitzondering van zon- en feestdagen). Wanneer de bestelling niet binnen 30 dagen geleverd is kan de consument de koop direkt ongedaan maken. Dit geldt niet als een andere leveringstermijn is overeengekomen. 

5.3 Verzekering van verzending 
Alle artikelen zijn verzekerd via Hiltje H. tot het moment dat ze op jouw adres zijn afgeleverd. Eventuele klachten met betrekking tot de staat waarin de goederen zijn geleverd (waaronder ontbrekende labels en tags) mogen niet later dan twee werkdagen na ontvangst van de goederen per e-mail of telefonisch worden ingediend bij Hiltje H.; de contactinformatie staat vermeld in paragraaf 1. 
Indien een zending niet binnen 14 werkdagen bij u geleverd wordt, zal Hiltje H. bij de vervoerder een onderzoek in laten stellen naar de status van de verzending van de order. Pas nadat bij Hiltje H. de uitkomst van dit onderzoek bekend is, zal Hiltje H. eventueel overgaan tot terugbetaling van de waarde van de order. Indien de schuld van het niet aankomen van jouw order bij Hiltje H. of de vervoerder ligt zal Hiltje H. de waarde van je order vergoeden. 

6. RETOUR 

6.1 Annuleren, ruilen of retourneren van uw bestelling 
Het annuleren van een bestelling kan alleen kosteloos indien de bestelling ons magazijn nog niet heeft verlaten. Bij annulering na verzending worden verzendkosten in rekening gebracht. Controleer het product direct na ontvangst alvorens u de labels en tags verwijdert en besluit dan binnen 7 werkdagen of u het product accepteert of niet. Na het verwijderen van de labels en/of tags en het in gebruik nemen kun u zich er niet meer op beroepen dat het product niet aan de overeenkomst beantwoordt. Het artikel kan niet worden teruggenomen, hersteld, noch geheel of ten dele worden vergoed. Alle goederen die zijn gekocht bij Hiltje H. kunnen worden geruild of teruggestuurd nadat een retournummer is aangevraagd via de Website. Dit kan door een E-mail te sturen naar info@hiltjeh.nl, met hierin vermeld het ordernummer. U ontvangt vervolgens een email met een retournummer. Deze email moet worden uitgeprint en bijgevoegd bij het retourpakket. Dit dient binnen 7 werkdagen na ontvangst van de levering te worden gedaan. Daarna dienen de goederen binnen nog eens 7 dagen te worden teruggestuurd. De kosten voor retourzending zijn volledig voor de rekening van de koper. Hiltje H. vergoedt de retourkosten niet. Dit geldt voor alle retourkosten, binnen- en buitenland. Alleen goederen gekocht op de website kunnen worden geretourneerd naar onderstaand adres. 

Hiltje H. 
T.a.v. retouren 
Damplein 6 b 
1135 BK Edam 

Door een retournummer aan te vragen, wordt onmiddellijk de koop- en verkoopovereen tussen Hiltje H. en de klant beëindigd en verplicht de klant zich de goederen binnen 7 dagen terug te sturen naar Hiltje H.. Retourzendingen moeten worden gemarkeerd door de koper door het retourformulier bij te voegen. Ongemarkeerde goederen mogen door Hiltje H. zonder terugbetaling worden teruggestuurd naar de koper. 

We raden aan het pakket te verzekeren; jij bent verantwoordelijk voor schade aan of vermissing van de producten totdat ze ons magazijn hebben bereikt. Hiltje H. kan op geen enkele manier verantwoordelijk worden gehouden voor het zoek of beschadigd raken van pakketten of artikelen bij de retourzending. 

Alle correct geretourneerde producten – waarvoor een terugbetaling is gevraagd – worden als terugbetaling bijgeschreven op het creditcardaccount, bankaccount of PayPal-account van de oorspronkelijke koper. Om een terugbetaling te krijgen, moet het product in nieuwe, ongebruikte en ongedragen staat zijn, met alle oorspronkelijke verpakkingsetiketten en kledinglabels nog aangehecht. Nieuw en ongebruikt betekent dat er geen vlekken op het artikel zitten, dat het artikel geen parfum- of rookgeur heeft en dat de labels en etiketten geen tekenen van gebruik vertonen. Let op: items die zijn beschadigd door het dragen of passen kunnen niet geruild of geretourneerd worden. 
Als je een artikel van Hiltje H. als geschenk hebt ontvangen, mag je dit binnen 5 werkdagen na ontvangst omruilen voor een ander artikel voor dezelfde prijs of een hoger bedrag, mits u het prijsverschil en de bijkomende verzendkosten en eventuele invoerrechten en/of lokale belastingen betaalt. 

6.2 Reservering product bij ruiling 
Indien u een bestelling bij Hiltje H. wilt ruilen, wordt het nieuwe product niet meteen voor u gereserveerd. Dit gebeurt pas op het moment dat wij het geretourneerde product of de geretourneerde producten in goede staat hebben ontvangen. U ontvangt dan van Hiltje H. een e-mail waarin de ontvangst in goede staat van het product/de producten is bevestigd. Op dat moment wordt het product waarvoor u het originele product wilt ruilen voor u gereserveerd. Het zou dus kunnen voorkomen dat uw gewenste product op dat moment niet meer op voorraad is. 

6.3 Termijn van terugbetaling 
Maximaal 7 werkdagen nadat Hiltje H. het geretourneerde product heeft ontvangen wordt het geld overgemaakt naar uw creditcard- of bankrekening of je PayPal account. Banken, creditcardmaatschappijen en PayPal hanteren hun eigen termijnen voor het overboeken van bedragen. Daardoor kan het zijn dat het langer duurt voordat het bedrag daadwerkelijk op uw rekening wordt bijgeschreven. Hiltje H. kan hiervoor niet verantwoordelijk worden gesteld. 


6.4 Verantwoordelijkheid voor retourzending 
Hiltje H. is niet verantwoordelijk voor uw retourzending. U bent als afzender verantwoordelijk voor de daadwerkelijke aflevering van uw zending op het juiste retouradres van Hiltje H. Het pakket dient daartoe op de juiste wijze weer bij de vervoerder te worden aangeboden. Indien niet kan worden bewezen dat een zoekgeraakte retourzending behoorlijk is aangeboden, is Hiltje H. niet verplicht tot vergoeding van het product. 

Na het verwijderen van de labels en/of tags en het in gebruik nemen kun je er bij kortingsartikelen niet meer op beroepen dat het product niet aan de overeenkomst beantwoordt. Het artikel kan dan niet worden teruggenomen, hersteld, noch geheel of ten dele worden vergoed. 

7. SALE EN OUTLET ARTIKELEN 

7.1 Uitverkoop en outlet artikelen 

Indien je tot 14 dagen voor de start van een uitverkoop een product van Hiltje H.  aanschaft, brengen we, na jouw melding hiervan, met genoegen de uitverkoopprijs in rekening. Echter, vóór we de verkoopprijs kunnen aanpassen, moet ten tijde van je verzoek tot aanpassing precies dat product in voorraad zijn dat je hebt besteld (met betrekking tot stijl en maat). Voor alle goedgekeurde prijsaanpassingen geldt dat het prijsverschil wordt overgemaakt op je rekening. Let op, dit beleid geldt niet voor producten die al afgeprijsd zijn en voor reclameproducten die tijdelijk voor een lagere prijs worden aangeboden
Indien u in een andere winkel of webshop een product in de uitverkoop heeft gekocht of gezien, welke goedkoper is dan in de Hiltje H. webshop, geeft dat u geen recht op enige compensatie. 

8. PRIVACY 

Hiltje H. respecteert je privacy. De informatie die door jou wordt verstrekt via de website wordt uitsluitend gebruikt om je bestelling te verwerken en je te informeren over Hiltje H. en haar producten. 

9. AANSPRAKELIJKHEID 

Hiltje H.`s aansprakelijkheid richting de koper is beperkt tot het bedrag van de aankoopprijs. Hiltje H. is nooit aansprakelijk voor winstderving of verlies van goodwill of enige andere gevolgschade. 

10. VAN TOEPASSING ZIJNDE WETGEVING EN FORUM 

Op alle transacties is Nederlands recht van toepassing. Een eventueel geschil met betrekking tot een koop- en verkoopovereenkomst waarop deze AV van toepassing zijn, wordt uitsluitend voor de rechtbank te Alkmaar gebracht, tenzij Hiltje H. ervoor kiest dit geschil voor de bevoegde rechtbank in de woonplaats van de koper te brengen. 

11. INTELLECTUEEL EIGENDOM 

Deze website en haar subdomeinen zijn intellectueel eigendom van Hiltje H. Niets hieruit mag worden gebruikt of gekopieerd zonder toestemming van de eigenaar. 



foot-email-hiltjeh.pngHiltje H telefoonHiltje HHiltje H facebookHiltje H instagram


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

© 2017 - 2018 hiltjeh | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel