VEELGESTELDE VRAGEN

Hieronder de antwoorden op vragen die ons de afgelopen periode veel zijn gesteld.
 

VRAAG & ANTWOORD

1. Mag ik een artikel retourneren of ruilen als ik het simpelweg niet mooi vind?

Ja, je mag altijd, zonder opgave van reden een artikel ruilen, indien je binnen 7 dagen na ontvangst per e-mail een retournummer hebt aangevraagd. Daarna heb je nog 7 dagen de tijd om het artikel terug te sturen (op eigen kosten). Mocht je willen ruilen, dan reserveren wij meteen het artikel waarvoor je het wilt ruilen. Klik hier als je wilt ruilen/ retourneren.

2. Wat moet ik doen als ik een verkeerd kledingstuk heb ontvangen?

Je kunt een artikel heel eenvoudig retourneren. Klik hier als je wilt ruilen/ retourneren. Wanneer je per email een retournummer aanvraagt kun je uiteraard aangeven dat je een verkeerd kledingstuk hebt ontvangen, zodat je geen verzendkosten hoeft te betalen.

3. Kan ik een bestelling annuleren?

Je kan de bestelling alleen kosteloos annuleren indien de bestelling ons magazijn nog niet heeft verlaten. Bij annulering na verzending worden de verzendkosten in rekening gebracht.

4. Kan ik ook betalen nadat ik het artikel ontvangen heb?

Helaas kan dat binnen ons betalingssysteem niet. Je krijgt uiteraard het aankoopbedrag binnen 7 werkdagen terug gestort op je rekening wanneer je het artikel retourneert.

5. Wat is jullie levertijd?

Wij versturen de produkten indien voor 15.30 uur besteld, binnen twee werkdagen met DPD. Uiteraard kan DPD een vertraging oplopen; daar hebben wij geen zicht op. Je kunt altijd jouw zending volgen via het track en trace nummer dat je toegestuurd krijgt, zodra wij het pakket verzenden.

6. Mag ik de kleding wassen?

Wij vinden het belangrijk dat kleding makkelijk in gebruik is. Daarom is de meeste kleding van ons merk te wassen op 40 graden in de wasmachine. Er zijn uitzonderingen in bijv. wollen kledingstukken. Deze kan je het beste zo min mogelijk wassen. Wol trekt namelijk geen vuil aan, maar stoot deze juist af. Lees daarom altijd het wasetiket wat in de binnenzijde van het kledingstuk is gestikt. Geen enkel kledingstuk kan in de droger. De microfiber kleding kan je het beste losjes over een waslijn hangen. Pullovers en sjaals kan je het beste liggend laten drogen. Lees ook onze wasvoorschriften.

7. Kan ik een produkt ruilen of retourneren als het beschadigd is?

Kledingstukken worden aangemerkt als beschadigd als ze als zodanig bij de klant worden afgeleverd, of als binnen zes maandan na aanschaf een fabricagefout optreedt. Artikelen die beschadigd zijn door het dragen of passen kunnen niet worden geretourneerd. Waar mogelijk zullen wij aanbieden om de beschadigde artikelen te repareren of te vervangen. Het omruilen van een artikel is alleen mogelijk voor hetzelfde artikel in dezelfde kleur en maat afhankelijk van de beschikbaarheid hiervan. We zullen het volledige aankoopbedrag restitueren als het artikel niet kan worden gerepareerd of omgeruild.


 

© 2017 - 2024 hiltjeh | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel