f-home-hiltjeh.jpgWinkel Hiltje H in Edam


VEELGESTELDE VRAGEN

Hieronder antwoorden op vragen die ons de afgelopen periode veel zijn gesteld.
 

VRAAG & ANTWOORD

1. Mag ik een artikel retourneren of ruilen als ik het simpelweg niet mooi vind?

Ja, je mag altijd, zonder opgave van reden een artikel ruilen, indien je binnen 7 dagen na ontvangst per e-mail een retournummer hebt aangevraagd. Daarna heb je nog 7 dagen de tijd om het artikel terug te sturen (op eigen kosten). Mocht je willen ruilen, dan reserveren wij meteen het artikel waarvoor je het wilt ruilen. Klik hier als je wilt ruilen/ retourneren.

2. Wat moet ik doen als ik een verkeerd kledingstuk heb ontvangen?

Je kunt een artikel heel eenvoudig retourneren. Klik hier als je wilt ruilen/ retourneren. Wanneer je per email een retournummer aanvraagt kun je uiteraard aangeven dat je een verkeerd kledingstuk hebt ontvangen, zodat je geen verzendkosten hoeft te betalen.

3. Kan ik een bestelling annuleren?

Je kan de bestelling alleen kosteloos annuleren indien de bestelling ons magazijn nog niet heeft verlaten. Bij annulering na verzending worden de verzendkosten in rekening gebracht.

4. Kan ik ook betalen nadat ik het artikel ontvangen heb?

Helaas kan dat binnen ons betalingssysteem niet. Je krijgt uiteraard het aankoopbedrag binnen 7 werkdagen terug gestort op je rekening wanneer je het artikel retourneert.

5. Wat is jullie levertijd?

Wij versturen de produkten indien voor 15.30 uur besteld, binnen twee werkdagen met Post.nl, met track en trace. Uiteraard kan Post.nl een vertraging oplopen; daar hebben wij geen zicht op. Je kunt altijd jouw zending volgen via het track en trace nummer dat je toegestuurd krijgt, zodra wij het pakket verzenden.

6. Mag ik de kleding wassen?

Wij vinden het belangrijk dat kleding makkelijk in gebruik is. Daarom is de meeste kleding van ons merk te wassen op 40 graden in de wasmachine. Er zijn uitzonderingen in bijv. wollen kledingstukken. Deze kan je het beste zo min mogelijk wassen. Wol trekt namelijk geen vuil aan, maar stoot deze juist af. Lees daarom altijd het wasetiket wat in de binnenzijde van het kledingstuk is gestikt. Geen enkel kledingstuk kan in de droger. De microfiber kleding kan je het beste losjes over een waslijn hangen. Pullovers en sjaals kan je het beste liggend laten drogen. Lees ook onze wasvoorschriften.

7. Kan ik een produkt ruilen of retourneren als het beschadigd is?

Kledingstukken worden aangemerkt als beschadigd als ze als zodanig bij de klant worden afgeleverd, of als binnen zes maandan na aanschaf een fabricagefout optreedt. Artikelen die beschadigd zijn door het dragen of passen kunnen niet worden geretourneerd. Waar mogelijk zullen wij aanbieden om de beschadigde artikelen te repareren of te vervangen. Het omruilen van een artikel is alleen mogelijk voor hetzelfde artikel in dezelfde kleur en maat afhankelijk van de beschikbaarheid hiervan. We zullen het volledige aankoopbedrag restitueren als het artikel niet kan worden gerepareerd of omgeruild.



foot-email-hiltjeh.pngHiltje H telefoonHiltje HHiltje H facebookHiltje H instagram
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 






 

 

© 2017 - 2019 hiltjeh | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel
Deze website maakt gebruik van cookies. Accepteren Meer informatie
Wat is een cookie? Een cookie is een klein tekstbestand dat bij je bezoek aan een website naar je computer wordt gestuurd. Zowel deze website als andere partijen kunnen cookies plaatsen. Waar worden cookies voor gebruikt? Deze website gebruikt cookies om het gebruiksgemak en de prestaties van de website te verbeteren. Met behulp van cookies zorgen we er onder andere voor dat je bij een bezoek aan onze site niet steeds dezelfde informatie ontvangt of moet invoeren. Cookies maken het surfen op de site dus een stuk prettiger. Er bestaan verschillende typen cookies. Deze website maakt gebruik van permanente cookies en sessie cookies. Permanente cookies: Hiermee kan de website speciaal op jouw voorkeuren worden ingesteld. Bijvoorbeeld om jouw toestemming tot het plaatsen van cookies te onthouden. Hierdoor hoef je niet steeds jouw voorkeuren te herhalen waardoor je tijd bespaart en gemakkelijker door de webwinkel navigeert. Permanente cookies kun je verwijderen via de instellingen van je browser. Sessie cookies: Met behulp van een sessie cookie kunnen we zien welke onderdelen van de website je met dit bezoek hebt bekeken. Wij kunnen de webwinkel daardoor zoveel mogelijk aanpassen op het surfgedrag van onze bezoekers. Deze cookies worden automatisch verwijderd zodra je jouw browser afsluit. Met welk specifiek doel plaatst deze website cookies? Deze website plaatst cookies om de volgende redenen: Winkelwagen (functionele cookie): Onthouden welke producten in je winkelmandje liggen. Zonder deze cookie kun je geen producten bestellen of in je winkelmandje plaatsen. Cookiekeuze (functionele cookie): Onthouden of je ons toestemming hebt gegeven tot het plaatsen van cookies. Google Analytics (tracking cookie): Meten hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden en hier met rapportages inzicht in proberen te verkrijgen. Google AdWords (tracking cookie): Meten we hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden. Deze kennis gebruiken we om onze AdWords campagnes te verbeteren. Facebook (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Facebook pagina te 'liken'. Deze button werkt door middel van code die van Facebook zelf afkomstig is. Twitter (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Twitter pagina te volgen. Deze button werkt door middel van code die van Twitter zelf afkomstig is. AddThis (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze content te delen via Facebook, Twitter, Hyves en diverse andere social media websites. Affiliate marketing (marketing cookies): Deze cookies gebruiken wij om partnersites (affiliates, zoals Daisycon, TradeTracker en Cleafs) te belonen voor hun bijdrage aan de verkoop. Review sites (marketing cookies): Wij worden graag door klanten beoordeeld. Hiervoor gebruiken we een review site zoals The Feedback Company. Deze plaatst cookies voor een juiste werking. Hoe kan ik cookies beheren of verwijderen? Meestal kunnen cookies worden beheerd, bewerkt en verwijderd via je browser. Meer informatie over het in- en uitschakelen en het verwijderen van cookies kan je vinden in de instructies en/of met behulp van de Help-functie van jouw browser.